(toppers-users 2059) Re: JSP カーネルのソースファイルの日本語は 全部乱数です!

kishida mkishida @ fecsi.furuno.co.jp

Hi

I think,the character-code is not suitable.
tar.gz is not suitable. Please use ZIP.

regards

kishida0